Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2009 12:16 - Както и да е...любовта остава
Автор: aroundus Категория: Други   
Прочетен: 1855 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 21.05.2009 12:20


Таз тема,който седне я захваща.
Животът не е лек и
за таквизи чувства веч  място няма-
двадесет и първи век.
Всеки някога се пита
какво е това любов,
просто така ли тя връхлита
и дали за нея е готов?
Философски да подходим,
дали ще ме ,мари ,разбереш?
Вий,които трупате купчинки,
на финикийски знаци
учите днешната младеж.
И  като овчици-
все след вас вървим,
забравили  що е  идеал,
вас предано и сляпо ний следим.
Ако думаш за вяра и надежда,
смръщени погледи 
бъди  готов да гледаш ти насреща.
Но веч време не достига,
хайде историята започва-
стига с таз интрига...
               -

Що си ти бе Славчо?
Дека ходиш ти толкоз късно вечерта?
Нашия Славчо вече ней селски бек,
ни ми ходи на дернек,
ами най ми е модерен -
на алкохол не трай,
но мастики,ракии и водки- той всичките ги знай.
Хубав момък си ми ти,
незнаеш що искаш-
любов или пари?
Имаш си млада хубава булка,
па що не си я гледаш?
Все в страни търси;
гачи ше намериш от  Яна по-добра,
по-красива и по-умна жена?
Най ми я гледай кат мамино детенце,
цветенце в градинка ил кат писано яйце.
Слънце и луна в нейните очи се срещат,
поздравяват,влюбват и изгубват.
Но наш Славчо романтика и таквиз ти дивотии-
не признава,
пере си през просото,
та да минава и заминава.
Дай му лукс,дай му кинти!
За това живее!
        -
Тоз мегдан ил тъмна дискотека-
тук е най-арното забавление за века.
Наш Станчо диагонал пере през нея и танцува,
той на никъв ритъм не робува.
Клати,друса и белтъци фърга
на Дочка  гащите гачи иска да събува.
Не за друго,
а баща и мутра, още бизнесмен
не го мислим –той е добре - 
два джипа,три хотела,  
па после нека му е зле.
Наш Танчо смята,смята и премята,
ако земе Дочка за жена,
колко отгоре ще е той с парата.
Гачи за  Яна бързо забрай.
Споменът как галеше косите и истина,
най ми горещо го вълнува
сега как при парите да нощува.
Охажорски ми процес започва
и завихри той не хоро,
а най ми било здрав кючек,
здрав кючек още мазен.
Върти,сучи и  покрай  момата се  завърта-
тя поддава.
Като полу италианец –
назад зализан,
на врата му едър ланец;
вместо да му бият шута,
на Танчо му се отвори парашута.
        -

Таз картинка дръзка
аз ще опиша по-така,
че тука мож има и деца.
Наш Станчо цял вълчак,
но дали ще си остане единак,
туй незная-
то ще си проличи накрая.
И премерено и преценено
всяка крачка-той пресмята в пачка.
Дочка ми е трудно определима:
по нрав си е змийчок,
но гачи е ми е на външен вид-мечок.
Но най ми е Яна хубава!
Тя всичко ми в себе си събрала:
буйната младост на пролетна река  ,
тиха и спокойна на места ,
изпълваща с живот цялата земя.

        -
Та, в таз ми приказна картина,
гръм удари!
И не кой друг,а Станчо-
на място се стовари.
Не е важно къде ми е сега-
на мегдана ил в тъмна дискотека,
хванат на хорото ил въртял кючека.
Що народ е на главата му сега
и дума: „Мъртъв ли е?Ах,каква беда!”
Но на наш Станчо се присъни Яна.
Тя ,истинска и недостижима.
Аха да я докосне и тя изчезва-губи се.
„Тя е неотразима!”
Най ми е Станчо още продумал:
„Къде сам гледал?Де съм бил?
Що съм спал и не съм видял?
Такова цвете само аз бих отминал...”
Мисли той,мисли и премисля,
но не за сметки и пари,
а за  момичето в своите мечти.
Както великият мислител е казал
„Днеска те има-утре те няма”
 И Станчо продължава:
„Както и да е...-любовта остава”.

      -

И някой се дотутка
връз Станчо изполя
цяла кофа с ледена вода!
Всички ахкат и се кръстят:
„Слава Богу!Станчо оживя!”
Станчо се надигна ,
огледа  се ,изтупа се и хукна,
хукна Яна да спечели!
Та,той и план си изработи!
На бял микробус надписа
 „Море от любов!”,
нищо че малко от боята му артиса.
Да сте виждали Шумахер как се състезава?
Е,па  сега Станчо с микробуса -
същото нещо представлява.
Стигна той до хубавата Яна,
притеснен и потен,
а на ръка му -букет цветя.
Тя вратника отвори ,а Станчо и мълви:
 „Цвете при цвете исках да събера...”.  



ИД




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - http://ljube. com/imgs/2008/...
29.05.2009 23:15
http://ljube.com/imgs/2008/01/interviewwithgodbg1.swf
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aroundus
Категория: Други
Прочетен: 191409
Постинги: 46
Коментари: 369
Гласове: 1498
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол