Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2009 11:14 - Аз-романтикът и кучката отдясно
Автор: aroundus Категория: Изкуство   
Прочетен: 4152 Коментари: 14 Гласове:
2

Последна промяна: 11.04.2009 14:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Задушно е- цигарен дим и голяма смрад се носи в тая дупка.Заради  музиката и две думи не можеш каза,но и нямаше с кой да говоря.Довърших бирата и излязох на въздух.Още ми е горещо!Запалих цигара.Часът.Да,трябваше да я взема след половин час.Проверих си джобовете-всичко е в мен.Свалих си ризата,потеглих и почти не се нацепих  в колата пред мен.И питате каква е тази история?История за жена,мечта,глупост или как си правя кефа?Ще си проличи...Да уточня ,че жена е силно казано.Може би 18?А,кой го интересува?!Най-точно тя беше красива.Красива ,но малка.Малка,но пък красива.Току що си получих книжката обратно и карам без светлини в тъмното.Сякаш влакът във вените ми ще излезе от релси.Крещя,защото ми е гот!Не,заради друго.Ха-ха-а!Светлини-клаксони-спирачки-псувни и газ.Добре,че номерът на колата е кален ,иначе...

  Свистящият звън на десетметровия спирачен път на ъгъла до тях беше нашия сигнал. Дали да не попитам мило дявола дали иска превоз,защото ангела от мое дясно няма да може да се справи с мен тази нощ?Тя винаги се измъкваше тайно през прозореца.Баща ти сега спи и хърка като дъскорезница,а майка ти би побесняла ,ако види и части от местата,които целувам.Не ни чака много път.Ей, го къде е Каварна!Ще изпълним мечтата ми.Да де,тя е и твоя също-след като я споделих.Ще посрещнем утрото заедно-прегърнати,ще слушаме „Скорпионс” и слънцето ще ни завижда.Разбира се,че ще има и алкохол.Както виждате ставам романтичен след няколко бири.Такъв концерт чаках от много време!Всички казват,че ще е върхът и че сега е моментът!Сега е времето да се живее.
  Толкова е трудно да завивам като чувам дишането ти в ухото си.,но слагам и двете си ръце на волана,докато твоите са на скоростния ми лост.Тя ми е като любимата проклета болест.Харесвам панталоните около краката и,харесвам мръсотията,която е по коленете и. Ако ,ме питате за настроението ми в този момент,ще кажа,че вятъра би го обяснил          по-добре.Нощното спокойно небе не можеше да се сравни с бурята в колата-дъжд,вихрушка и гръмотевици! Обожавах начина ,по който не можеше да казва „не”.Това беше-отбивам след завоя.Толкова е хубаво,че за малко да се забия в канавката. А,края на бурята се виждаше.Лъч светлина или нещо от сорта.Паркирах извън пътя- почти бяхме в Каварна.Прехвърлихме се на задната седалка и тъкмо щяхме да довършим ,когато тя прошепна: „Чу ли това?”.Аз:”Кое?Наоколо няма никой.”.Клаксон-надигнахме се,светлини и...

   Някоя пияна свиня ни е натресла!Всички са такива!Не си усещах краката,а лекарите си мълчаха.Прикован съм.Утървал ли съм се?Шибаното радио не ще да хваща.Бях си обещал,че 2009-та ще е супер...Сигналът е гаден. А?! Ето я- това е любимата ми песен на „Скорпионс”!Отпуснах се и затворих очи.Един доктор дойде и намали музиката.Каза,че момичето е починало ,преди да пристигне линейката.Остави папката си,приближи се до леглото и ме попита дали може да направи нещо за мен.Овърнах: „Би ли усилил радиото?Обожавам тази песен.”.

                                                                                                ИД

 

 



Тагове:   буря,   мечта,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sisithebest - ...
10.04.2009 11:28
...
цитирай
2. aroundus - ИД
10.04.2009 11:39
Трудно бих отговорил на този коментар:)))
цитирай
3. анонимен - даи малко по-позитивно
10.04.2009 11:53
даи малко по-позитивно
цитирай
4. aroundus - ИД
10.04.2009 12:08
Анонимен- Съгласен съм,но краят така се получи,хареса ми и го оставих:)
цитирай
5. doriana - Бе, що трябва да е позитивно? Не ...
10.04.2009 12:27
Бе, що трябва да е позитивно?
Не всичко в тоя живот цветя и рози, рози и цветя!
Значи, един композитор и една певица ме молят да им напиша текст за песента, която ще пее певицата на някакъв фестивал. Написах им! Те кат ахнаха - каква поезия, какъв трагизъм, страхотно...обаче не става за тоя фестивал. Дай, викат нещо простичко, носталгично, без поетизъм, да е разбираемо за публиката, да не е красиво. И дай, мама му стара, повече оптимизъм, разни бла-бла, перли и сополи, дърташки глупости...
Лелееееееееееее, като яхнах метлата...
цитирай
6. aroundus - ИД
10.04.2009 12:52
Зависи от настроението-Aко съм оптимистично настроен,естествено,че ще напиша оптимистичен разказ:)А,напоследък и учителката по БЕЛ ,все по-често споделя ,че литературата трябва да изгражда моралната "арматура" на хората...
Права е,но това може да става като се показва не само хубавата,но и лошата страна на нещата.
doriana - Не се ли уточниха какво по-точно искат? :))
цитирай
7. анонимен - ...
10.04.2009 22:05
Vsichki umirat rano ili po-rano
цитирай
8. aroundus - ИД
11.04.2009 11:58
dvd- Беше ни възложено да напишем "есе" за някакво събитие - "важна случка; актуално събитие; историческо събитие" ... и аз реших да използвам този концерт на Скорпионс ,който е това лято:) До тук е дозата истина.
цитирай
9. aroundus - ИД
13.04.2009 13:42
радвам се,че ти харесва :)
цитирай
10. анонимен - ...
17.04.2009 22:08
unikalno .
Mnogo si dobur :))
цитирай
11. teenconfessor - ИД
19.04.2009 19:54
Супер :) , но не разбрах защо да е кучка? Защото е '"мръсница" ли?
цитирай
12. aroundus - ИД
22.04.2009 20:17
Има едно сливане на разказвача и главния герой и заглавието доразвива образът на героя:) От това ,че той я определя като "кучка",става ясно колко му пука за момичето.
цитирай
13. teenconfessor - ааа
24.04.2009 02:56
да :)
цитирай
14. zadnik - Интересно се е получило
10.05.2010 18:43
Интересно се е получило
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aroundus
Категория: Други
Прочетен: 191679
Постинги: 46
Коментари: 369
Гласове: 1498
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол