Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2009 23:36 - За християнството и други глупости
Автор: aroundus Категория: Други   
Прочетен: 1072 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 22.03.2009 21:38


Говорите ли си понякога с Бог? Който и да е Бог? Е, аз си говоря с няколко- имам им скайповете.  


Мислех да ви поговоря за всяка Авраамическа религия поотделно, но като се разрових, излезе, че са що годе еднакви, затова смятам да ви поразкажа за тази, за която знам най-много- Християнството. Не искам да излиза, че съм мюсюлманин, юдаист, сатанист или каквото и да било друго- не съм. Тотален неверник съм.  И така, ето ви приказката за лека нощ:

 

Исус Христос/Християнство   (Да не се бърка с Коцето Калки и "Медикус")

 

Имаме си Библия. В нея се разказва, как Исус е умрял за греховете ни(всички сме греховни, защото една змия убедила една жена да яде от една ябълка). И Исус ни е пречистил от този, че и от другите ни грехове, умирайки за нас(Да, идеята невинни да умират заради нас изглежда е много морална). И ние сме му благодарни. Ако следваме идейте на Исус и ако сме добри, ще отидем в Рая- там е хубаво. Обаче ако сме непослушни- отиваме в Ада, там червейте са безсмъртни, огъня не угасва-ще горим, разни Гог и Магог ще ни се хилят отстрани, а Сатаната(за него друг път) ще ни яде... или по-лошо.

Християнството проповядва любов- обичай ближния, помагай и тн- но това изключва друговерците, разбунтувалите се деца,уиканците, хомосексуалистите и тези, които правят предбрачен секс- тях трябва да ги убием:

"който хули баща си или майка си непременно да се умъртви"

"Магесница жива да не оставиш".

"Който жертва на кой да бил бог освен Господа, ще се обрече на изтребление"

Не, това отнема много време- няма да ви търся повече цитати.

Направо към първия въпрос на вечерта? Какво се случва с нас, когато следваме християнските правила:

Правим, каквото ни се казва да правим. Нищо не е по-важно от подчинението, нищо не е по-ужасно от изпадането в немилост пред Христос(или баща му, или двамата са един и същ... но в такъв случай той сам е забременил майка си... става сложно). Страхът от Бога е добродетел. И правиш каквото ти каже- стриктно, без да се замисляш- като куче, на което са хврърлили пръчка- връщаш пръчката и получаваш бисквитка(рая). Ама ако не я върнеш, получаваш ритник(ада). И тук идва големия проблем- когато говориш с някой вярващ християнин, той прекалено често ти цитира Библията. Спират да ползват главите си и разчитат само на цитати. И дори когато ги провокираш да изкажат собствена мисъл, пак ти цитират Библията.. сякаш са убили свободното си мислене.... нарочно. Робуват на великия Създател, които ще им даде бисквитка. И умът им става ограничен, не мислят сами, просто защото ги е страх от божия гняв... и защото мозъците им са промити от разни попове, познати християни или „страстите христови” в които двама с пръчки направиха Исус на русенско варено..

 

Втори въпрос:

 Що за хора стават християни?( Не, не отричам, че има интелигентни, възвишени християни- казвам, че те са такива, въпреки, че са християни) Сега ще поговорим за друга група:

Да кажем, че съм бивш затворник, или просто съм изверг, педофил или нещо такова. Чувствам се виновен, за това, което съм- имам нужда някой да ми прости и да ме приеме, да убия чувството си за вина, да изчезнат „греховете” ми... сещате се къде отивам, нали ? Точно така, в черквата. И тук идва истински отвратителното нещо- дори да съществува религия, която да не е пълна идиотия( в което сериозно се съмнявам), то тя ще се изроди, щом попадне в човешки ръце. Защото не може просто да се приемаме, не може просто „всички да се разбираме”- трябва да мразиш и по възможност да убиваш тези, които не вярват в същите глупости. Като се замисля колко милиони хора са умрели заради тъпите ви спорове кой е Бог, къде живее и какво иска от нас.... и колко още ще умрат в бъдеще, в главата ми изниква идеята, че религията може и да е най-глупавото нещо, което сме измисляли някога( изключае чалгата, естествено).

 

Добре, да приемем за секунда, че греша- християнския Бог е истинския Бог- той е всезнаещ. Знае всеки избор, които някога ще направим, знае, че в момента богохулствам, което ще ме прати в Ада. Защо Бог създава нещо, само за да го прати в Ада?

 

Лека нощ.

Постингът изразява мнението само на единия от авторите на този блог- WR. Ако сте инквизитори, побъркани сектанти/култисти, или просто съм ви разгневил достатъчно, за да искате смъртта ми, насочете гнева си само към мен. Благодаря за вниманието.

                                                                            WR




Гласувай:
2



1. empire - хх
07.03.2009 23:52
Поздравявам те за хубавите ( поне за мен и правилни ) разсъждения :)
цитирай
2. evrazol - Не, не, защо гняв ?
07.03.2009 23:52
Ще вземем пример от Ян Хус. Той нали не беше някакъв бог?
цитирай
3. анонимен - :)
08.03.2009 00:44
Странно :) Тотален неверник ли каза ХмМмм а какво ще кажеш за Владоизъм маи е някакъв вид култ :Д - шега разбира се
:) В крайна сметка всеки решава в какво да вярва един вярва в едно а друг в друго а трети частично
но всичко това според мен е вярно
Как може някакво висше съществувание да съди хората и да ги праща тук и там
Ние не сме безгрешни
Ако някои от нас са грешни според Бог
значи самият той не е безгрешен поневе ни е създал :Д:Д:Д странно ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aroundus
Категория: Други
Прочетен: 192159
Постинги: 46
Коментари: 369
Гласове: 1498
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол